Tuesday, February 28, 2012

प्रतिक्षा


ला.....मो...
प्रतिक्षा !
धैरताको बाँध फुट्दैछ |
म सके सम्म जोगाउने प्रयास मा छु |
कुरूप बन्दै गरेका मान्छेहरु,
सड्दै गएको संस्कार,
भत्किदै गरेको देश को
एउटा कुनामा
म,
प्रतिक्षामा बसेको बर्षौ भयो |
यो बिचमा
म आफैँ कति चोटी भत्किएँ,
फेरी आफैलाई बनाएँ,
कति चोटी |
कति लामो...
प्रतिक्षा !
सायद आशाको अन्तिम सिमाना हुदैन,
मलाई उसैले बनायो
कति चोटी
र उभ्याइदियो यो कुनामा |
आज सम्म म उभिरहें,
चलमलाउने ठाउँ सम्म नपाई |
मेरो देशको
अनि मेरो
स्थिति एउटै छ,
इतिहास देखि |
म भित्र पनि धेरै चलखेल भयो देश !
तर म मा पनि कहिले परिवर्तन आएन |
सधैँ धैरता,
सधैँ आशा,
सधैँ सपना,
लामो प्रतिक्षा....
एउटै डर छ,
कतै अस्तित्व सिद्धिन्छ कि,
प्रतिक्षा सिद्धिनु पुर्बनै ?
आशा को सायद सिमाना हुदैन |
जीवन भरको आशा,
लामो प्रतिक्षा.....

मिति: 23rd January 2012( ९ माघ २०६८ )

No comments: